perjantai 4. maaliskuuta 2011

Uutuuksia panfussa

Moi taas kaikki.
Panfuun on tullut uusi tehtävä jonka nimi on Kitkeriön vakoojat.
Tässä pari kuvaa siitä:






Minun mielestä tämä tehtävä on tosi jännittävä ja siisti.
Tämä on semmoinen tehtävä jota en ole ainakaan minun panfussa olon aikana nähnyt.
Tämä on minun mielestä tällä hetkellä panfun paras tehtävä.
Näin pari juttua siinä. Max pystyi seuraamaan minua. Ja kun orjat kävelivät linnalle siinä luki "Kitkeriön linna" tai jotain.

Panfuun on tullut myös juhlat.
Voit käydä heittämässä karkkia joka päivä muille pandoille eripaikoissa.

Käy puhumassa pellele (en tiedä hänen nimeä) panfussa. Hän kertoo sinulle lisää.

Tassuttain
Ben380


PS: Oletko käynyt katsomassa uutta tehtäväkirjaa?

1 kommentti:

  1. Moi Ben! Miten saat tonne oikeelle --> sellaisen kyselyn?


    Ja muuten voikko olla mun blogin lukija ja sen osoite on Harri1-panfunblogi.blogspot.com

    VastaaPoista